מראה עמוד הכניסה הנו הגורם המרכזי בקביעת הצלחה או כשלון של אתר אינטרנט. נתוני סקרים מראים כי הגולש הממוצע משקיע
רק כמה שניות בסקירת עמוד, בכניסה הראשונה אליו. בפרק זמן זה, יחרץ גורלו של האתר ותתבצע הבחירה בין לחצן האחורה (Back) בדפדפן או המשך הניווט באתר. לכן, ההתרשמות הראשונית היא הפעולה החשובה
והמכריעה ביותר בלכידת הגולש באתר.
מקצועני Ahoy (סטודיו
העיצוב, הרעיונאים והאסטרטגים שלנו) מכירים בחשיבות הרבה שיש להקנות לאפיון ולעיצוב הכולל של האתר, החל
משלב האפיון והעיצוב הראשוני, דרך עיצוב
האתר על כלל עמודיו וכלה בליווי לצורכי מודעות-אינטרנט (Banner),
דיוורים ישירים (Email)
והתאמות ושינויים הנדרשים בחייו של אתר אינטרנט מתפתח.
ב- Ahoy מבינים כי לסמל האתר (Logo), הצבעים
והמבנה הוויזואלי שלו חשיבות עליונה. אולם, הניסיון הרב שנצבר מבהיר כי גם
הזנחה של הכלים הגרפים שמלווים את האתר, כמודעות אינטרנט, דיוורים ישירים,
עדכוני תוכן ומראה יכולים לגרום נזק מצטבר ונטישת הגולש את האתר.
לכן, אנו פועלים בשיתוף עם קבוצת רעיונאים (Copywriters)
ומעצבים שביחד עמכם יצרו ויעצבו את המראה והתדמית המתאימים לדרישות האתר
שלכם.
טעות נפוצה בתהליך הקמת אתר
לארגון הנה בקביעת המטרות לשמן הוא מוקם וכתוצאה מכך, בחירת מסגרת תשתית
לא מתאימה ובמרבית המקרים הגוררת עמה הוצאה לא הכרחית. לשם כך, הגדרנו ב-Ahoy מספר סוגים בסיסים של אתרים -
מיצוב ומיתוג ארגון ומוצר - תפיסת
העיצוב בכלל והאתר בפרט מתבססת על תפיסה שיווקית של מכירה וקידום חשיפה
חיובית לארגון ולמוצר. בתפיסת עיצוב כזו, הצבעים ומבנה האתר סובבים
כולם מסביב לתדמית הארגון ו\או המוצר אותו מבקשים לקדם. לא בהכרח קוו
עיצובי התואם את טעמו של הגולש הממוצע. חדשנות, יצירתיות ועיצוב נועז
באים על חשבון נוחות הגלישה וקלות בשימוש. חוזקו של אתר כזה הנו בתהליך
מכירה וקד"מ ופחות בשירותיות ונוחות.
תדמית מקצועית ואמינה -
מטרת העיצוב, להעביר מסר חד וברור לגולש. מסר של מקצועיות, אמינות
ורצינות של הארגון ו\או של המוצר המרכזי באתר. ככזה, תפיסת העיצוב
שמרנית ומאופקת יותר ומקפידה על קוו עיצוב עקבי ופשוט שמאפשר את העברת
המסר. באתר כזה ניתן להציג סלי שירותים, תהליכי רישום וקבלת פרטים
מהגולש וביצוע פעולות שונות אחרות.
תדמית צעירה, דינאמית ומכירתית - אתר
המופנה לקהל צעיר, דינאמי ולא שמרני ומקדם ארגונים ומוצרים בעלי אופי
דומה. מטבע הדברים, פונה לקהל מפולח ובעל טעם מוגדר היטב ולפיכך לא
מסוגל לשרת קהלים אחרים. לרוב, אתרי מדיה של וידאו, קול, רינגטונים
ושירותי מדיה אחרים תואמים תפיסת עיצוב כזו.
גם אם לא מצאתם את סוג האתר עליו חשבתם, הרי שילוב בין
תכונות, כלים ויכולות הנו אפשרי ואף רצוי ליצירת חבילה התפורה לפי מידות
הארגון.
מודעות אינטרנט (Banner'ים)
הפכו לחלק בלתי נפרד מחוויית הגלישה, לטוב ולרע. אומנות העיצוב של כלים אלו
הפכה מתוחכמת ומתקדמת וכפועל יוצא של מגוון הגדלים והמאפיינים של שטחי
הפרסום ויכולות החשיפה באתרים השונים.
כיום, מתאפשר להציב מודעות בגדלים וצורות שונות. החל
מריבוע פשוט, מלבן שוכב, מגדל (מלבן עומד), פלסמה, מודעות
Flash אינטראקטיביות, מודעות צפות (Layers)
וכו'. כל אחת מאפשרויות אלו דורשת מקצועיות בתחום הרעיונאיות (Copywriting)
והעיצובהגראפי.
כלי מרכזי וחשוב בקידום מוצרים, אתרים וככלי להפצת מידע הנו השימוש
בדואר-האלקטרוני כבדיוור ישיר קלאסי. העיצוב, עימוד והדגשת המסר הנם בעלי
חשיבות עליונה ומהטעם הפשוט שסינון הדואר שמבצע הגולש (כפי שכול אחד מאיתנו
כבר חווה בעצמו) הנו תהליך מהיר ובעל סף גירוי גבוהה מאוד.
לכן, ב-Ahoy
מתמחים בעיצוב ועימוד דיוורים ישירים באופן כזה שיחצו את מחסומי דואר-הזבל,
בשלב ראשון, ובשלב שני ימשכו את תשומת לבו של הגולש ולא יועברו לספריית
הקבצים שנמחקו.
ב-Ahoy פעלנו להורדת המחיר לרמה הנמוכה ביותר האפשרית
ב-Ahoy מאמינים כי הלקוח קודם לכול ומתחייבים להחזר כספי מלא (עד
30 יום מתאריך הקמת חבילת-האירוח)
ב- Ahoy
מתבצע התשלום במזומן בלבד ובאמצעות המחאה (צ'ק).התשלום מראש לשישה חודשים וכולל אפשרות הפסקת השירות בכל
נקודת זמן והחזר כספי לתקופה היחסית שנותרה.במקרה של הפסקת השירות, יגבה תשלום של שלושה חודשים לפחות.